30 MEI 2024
Suikerunieterrein GRONINGEN
Tickets

/ Entrepreneurship

José Woldring

DAY 2

Ze doet de PR van Martin Garrix, David Guetta en Frenna. Werkt voor organisaties als ID&T, Tomorrowland en Porsche. We hebben het over José Woldring, oprichter van The Media Nanny, één van de meest succesvolle PR-bureaus binnen de artiesten-, muziek- en evenementenindustrie en daarbuiten.

Voordat José haar eigen PR-bureau oprichtte, floreerde ze in een andere tak van sport. Ze was wedstrijdruiter in de paardensport. Inmiddels bewaart ze deze sport voor haar vrije tijd, en verhuisde ze voor haar carrière én de liefde van geboorteplaats Loppersum naar Amsterdam.

The Media Nanny

In 2010 richtte José op 23-jarige leeftijd haar eigen bedrijf The Media Nanny op. In slechts vijf jaar tijd groeide het bedrijf uit van een eenmanszaak tot één van de grootste wereldspelers. Afgelopen zomer sloeg José de handen ineen met Sports Entertainment Group (SEG). In een tijd waarin veel bedrijven uit onzekerheid samenwerkingen en fusies ‘on hold’ zetten, zagen Kees Vos (SEG) en José dat juist nu fuseren en daarmee de krachten bundelen nieuwe kansen zal bieden.

Prijzen

José is de afgelopen jaren bedolven onder de prijzen. Zo werd ze onder meer bekroond tot ‘Vrouw van het jaar 2017’ door Harper’s Bazaar, Quote’s ‘Business Babe of December’, ‘Media Mastermind’ door Holland Herald en ‘Billboard Dance Power Player’ in 2018.

Ontdek José

Op 20 oktober is José terug op haar geboortegrond, als één van de sprekers van Trendship in Groningen.